Wednesday, July 21, 2010

Frustrare sau hobby?

Pe undeva prin luna Noiembrie a anului trecut, eram printr-o librarie, si am vazut un cub Rubik's. Mi-am adus aminte ca acum ceva ani buni, vazusem la cineva unul si eram foarte frustrat ca nu pot sa ii dau de cap. Asa ca m-am decis sa imi cumpar unul. La 20 RON bucata, costa aprape nimic. Si sa vezi stres pe capul meu ce am avut dupa aceea ca nu puteam sa-l rezolv. Dupa cateva luni am decis intr-un final sa caut solutia pe youtube, si am gasit un tip care explica in detaliu cum sa il rezolvi si fiecare algoritm folosit. Foarte fericit momentul in care am reusit sa il rezolv singur, fara ajutorul clipului. Eram atat de untuziasmat, ca unu pusti de 4-6 ani in ziua de Craciun.

Dupa peste 400 de rezolvari, am reusit, spre surprinderea mea, sa am o medie de un minut si 18 secunde si un record personal de 49 de secunde. Un lucru foarte mare pentru propriul meu orgoliu. Urmatorl pas, fiind sa ajung sa am o medie de sub 40 de secunde.

Avand in vedere ca sunt oameni care il rezolva in 10 secunde, tintesc chiar si eu sa ajung la acel nivel, desi imi vor trebui luni de munca si exersare. Dar, pentru moment, imi doresc sa ajung la sub 40 de secunde.

In concluzie, intrebarea este, acest cub, care a uimit milioane de oameni pe parcursul a multor ani, poate fi considerat hobby? O pierdere de timp? Sau o inventie stupida care provoace mai mult stress decat agrement?

No comments:

Post a Comment